Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nettverks utstyr forslag


panylund

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurte på om noen har gode forslag til billige og bra nettverkskabler og plugger? tenker i utgangspunktet på cat6 og 300m lengder da jeg pusser opp hus og det fort kan gå noen meter..

jeg har nå gått tom for begge så må få kjøpt mer men ser det jeg kjøpte sist har fått en 3x på prisen så da var det tilbake til leting etter alternativer.

noen som har erfaring med ebay kabler feks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med Biltema sin kabel.
Har prøvd litt forskjellig, og Biltema sin virker langt mer solid, og er i tillegg kanskje den rimeligste en får kjøpt over disk i Norge..

Plugger: Tyco. Antagelig ikke billig, men det er ikke her de store pengene går :)
Vegguttak: Kjøpte noen doble på Elektroimportøren jeg er godt fornøyd med. https://www.elektroimportoren.no/modularuttak-p-2x8-kat-6-utp-hvit-linkit/6919431/Product.html?Event=pathlist
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah biltema har også ja. Har ikke sett at de har bulk kabel jeg. Får se om jeg kanskje prøver den da.
Tja fant 100 tyco plugger til 50 kr på eBay så vil vel ikke kalle det dyrt heller hehe men det er jo ikke sikkert de er orginale. Finnes tyco sine i den 2 delte varianten? Synes den varianten var veldig behagelige å jobbe med.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.