Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

IKEA Trådfri produkter som kommer 1/4


Fermate

Anbefalte innlegg

Forrige gang jeg snakket med IKEA om Trådfri var den med en ansatt i lys avdelingen. Hun hadde vært på intern briefing men tydeligvis ikke fått med seg helt detaljene om hva og når :)

 

Så denne gangen kontaktet vi pressesenteret og spurte om hvilke produkter som kommer i Trådfri serien 1 April. Og her er svaret:

 

Det eneste som kommer inn nytt i april er transformatorer til TRÅDFRI. Dette betyr at du kan gjøre garderobebelysningen (og 2 av kjøkkenbelysningen) til trådløs.

 

Hva som kommer er jo interessant men de sier altså også at det IKKE kommer noe annet.

Det var jo litt skuffende at de ikke kommer med en plug-in Switch eller dimmer, men det må de jo før eller senere om de vet sitt eget beste ;) 


Vis full oppføring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Einar skrev:

Du også!?

Jeg tenkte jeg skulle dra på meg snekkerbuksa og lage en ramme for 10stk.  fjernkontroll pøkker. Kan jo kalle den kontrollsenter.

Eller borre hull i dem og bruke dem som hjul på lekebiler?

 

 

Hvis du har en eller to og donere bort kan du få adressen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså trafo som kan benyttes om hverandre med OMLOPP trafoen?

Hvilken trafo sitter inni Utrusta? Er det den samme? Kanskje de kan bygges om?

Jeg har vurdert å rive ut den elektriske innmaten i mine Utrusta og erstatte med en egnet LED strip løsning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 17.1.2018 den 18.46, vibrog skrev:

Altså trafo som kan benyttes om hverandre med OMLOPP trafoen?

Hvilken trafo sitter inni Utrusta? Er det den samme? Kanskje de kan bygges om?

Jeg har vurdert å rive ut den elektriske innmaten i mine Utrusta og erstatte med en egnet LED strip løsning.

 

 

lurte på det samme! Virker jo veldig greit og kunne bytte om ifra varmt til kaldt osv osv. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AndreasLie skrev:

Trådfri til å bruke med omlopp har kommet til Norge også! Kjøpte en på IKEA furuset på lørdag. Har ikke fått montert og testet enda, da jeg må forske litt mer på hvordan forrige eier har montert lyset på kjøkkenet. 

Så den på ikea i dag jeg også! 

 

 

Fikk også en bekreftelse på hvorfor leveringstiden til Gateway har så lang leveringstid, de er merket med støtte for Google uten at de offisielt har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 17.1.2018 den 18.46, vibrog skrev:

Altså trafo som kan benyttes om hverandre med OMLOPP trafoen?

Hvilken trafo sitter inni Utrusta? Er det den samme? Kanskje de kan bygges om?

Jeg har vurdert å rive ut den elektriske innmaten i mine Utrusta og erstatte med en egnet LED strip løsning.

 

 

Si ifra om du får til dette, jeg har dessverre også kjøpt mange UTRUSTA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.