Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Linke Google Home til Homey


MbenzNo

Anbefalte innlegg

Fant ut av det!

Startet Google Assistant på telefonen (Ikke Google Home) Valgte den blå menyknappen oppe til høyre. Søkte på Homey og valgte resultat. På Homey infosiden kunne jeg nå skrolle ned og unlinke kontoene (som i utgangspunktet ikke var linket). Nå kunne jeg spørre Google Home "Let me talk to Homey" og prosessen med å linke i Google Home appen virket nå som den skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Så vidt jeg vet så har ikke Homey muligheten til å legge inn alternative talekommandoer på devices og rom. Dessverre.

 

Jeg får ikke linket opp med Google Assistant til Homey. Homey er bare ikke synlig i listen over smarthubs. Jeg ser mange sliter og noen får det til. Uansett så må man si: Ok Google, tell Homey to..." og det er ikke bra nok. Alexa fungerer derimot bra og Siri fungerer glimrende. Athom skal visstnok legge inn bedre støtte for Google Assistant i 2.0-versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.