Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bruke Multireg «manuelt»


ZoRaC

Anbefalte innlegg

Aha, det kan være. Men det er jo virkelig snålt hvis det går an å slå den av med Z-Wave, men ikke bytte modus eller slå den på igjen. Iallfall funket ZWCP sånn at jeg kunne slå den av, men ikke få den på igjen. Har du klart å slå den på med Z-Wave når den er slått av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke verifisert visuelt, men herfra kan jeg sette termostaten til "Off" og så sette tilbake til forrige tilstand (heat eller energy heat). Det er jo ingen "on", siden du må sette den til den tilstanden den skal ha (altså ingen "resume"-funksjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer. Jeg så også de alternativene (pluss den snåle cool - fatter ikke helt poenget med den innstillingen) da jeg så på listeboksen i OZWCP. Men har jeg litt flaks, kan jeg styre det fra Node-Red, og så er det bare en særegenhet i det kontrollpanelet. Det ville ikke være første gang noe virker bare i en av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.