Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvordan oppbevare og organisere ubrukte dingser?


Anbefalte innlegg

Hei, 

Ettersom jeg handler inn diverse komponenter av nodemcu, Arduino, raspberry, kabler, sensorer osv så ser jeg at jeg mangler ett system for alle komponentene som ikke er i bruk. Derfor, hvordan har dere løst det? Gjerne med bilder for inspirasjon. Kan fort bli mange bokser med sorteringsrom..TJ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjennom årene hamstret IKEA Samla (gjennomsiktige plastkasser i div. størrelser). Mest for alt som hører hjemme i en bod. Med det siste årets spede begynnelse på småelektroknikk så har jeg kjøpt inn noen enkle sortimentsbokser fra Clas Ohlson for å legge småbitene i. Kan ikke vise bilder. Det var ryddig en gang, men nå begynner entropien å ta overhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moskus skrev:

Plastkasser i varierende størrelse fra Clas Ohlson.

 

 

Hæhh! Jeg ser bare 3 bokser med H.A. Stæsj!

 

OBS har bokser til en vettug pris, og 2 små bokser passer på/under store.

Jeg gikk over til slike bokser for en stund siden og har ikke snudd meg siden!

Mindre stash går i Raco skap. De største går i winch opp på hemsen i garasjen.

Om jeg synes boksen koster for mye i forhold til verdien på det jeg putter i den så rykker det i kastemuskelen.

Desverre resulterer det i at jeg har slike bokser fra gulv til tak, så noe trening av nevnte muskel bør kanskje vurderes. ?

Endret av Einar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det får bli en runde på Biltema eller Clas snart og plukke opp noen flere sånne "sortimentsbokser" for å få litt kontroll på dingsene. Har en label-maskin så jeg kan jo tilogmed koste på meg å gjøre det noenlunde forståelig hva innholdet er også.. :) Er ikke helt der at jeg har store plastkasser med stæsh (enda).. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.