Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hs3 starter ikke


kimstoroy

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva dette betyr?

 

18.02.2018 22:05:40
Could not load file or assembly 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' or one of its dependencies. The module was expected to contain an assembly manifest.
HomeSeer version: 3.0.0.368
Source: Scheduler
Target: Void WriteMon(System.String, System.String, System.String, Int32, System.String, Int32)
Stack trace:
   at Scheduler.Global_Utils.WriteMon(String mtype, String msg, String color, Int32 Pri, String sFrom, Int32 ErrorCode)
   at Scheduler.SC_Main.ShutDown()
   at HS3.Form1.Form1_FormClosing(Object sender, FormClosingEventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Form.OnFormClosing(FormClosingEventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Form.WmClose(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

Please specify what you were doing at the time of this error:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukket HomeSeer og slo av maskinen pga jeg måtte ta strømmen på det rommet den står.

 

Når jeg skulle starte HomeSeer på nytt ville den ikke starte.

 

Fant ut til slutt at jeg skulle prøve å installere Windows updates som ikke var installert og da løste det seg med ny reboot ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.