Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bytte ut EasyAccess lås med ID Lock?


toonwolf

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestilt meg en ID Lock 150 og har planer om å montere den i stedet for nåværende EasyAccess lås. Har aldri gjort dette før, og forrige lås har blitt montert av noen andre. Vil den nye ID Lock låsen enkelt kunne erstatte nåværende lås uten at det må gjøres tilpasninger? Vedlagt bilde av døra hvor låsen skal monteres.

easy_access_lock.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ja, de fleste dører kommer med standard dimensjon. Litt forskjeller kan det være, men jeg har hatt både yale doorman og ID lock og en vanlig låsekasse og det var ikke noe problem. Snakket med verisure som selger yaledoorman om akkurat dette rett før kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar @Kris_v. Jeg endte opp med å måtte frese plass til sluttstykket i denne døra siden det egentlig er en bod-dør. Etter dette har jeg montert tilsammen 3 stk. ID Lock, så jeg begynner vel å få dreisen på det etterhvert ? Lås nr. 4 monteres om ikke lenge. Forresten, tror det må være rekord i hvor lang tid det har gått fra jeg har lagt inn et innlegg i et forum før noen har svart. Over et år faktisk! (28.02.2018)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.