Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

[Solgt] Remotec ZXT-120, lite brukt


Anbefalte innlegg

Da Remotec ikke gjorde jobben godt nok med min LG-varmepumpe, så har jeg funnet en erstatter. Selger derfor lite brukt Remotec ZXT-120 med siste firware.

 

Pris: 450,-

Lokasjon: Oslo Øst

Sendes i posten: du betaler.

Kontakt: PM

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Evelen skrev:

hva erstattet du den med?

EDIT: Ser du gikk for Sensibo.

Jepp: sensibo. Gikk smakk inn.

 

Fordelen med Remotec hvis du har den koblet til en varmepumpe med god støtte, er at den går på batteri og ikke er avhengig av skytjenester.

 

-K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, clio75 skrev:

Og jeg sitter her på gjerdet og venter til den er solgt, så jeg kan irritere meg over at jeg ikke kjøpte den før den ble solgt  1f602.png1f602.png

 

PS : Hvordan virker den mot en Panasonic ? 

Det må nesten de som har Panasonic svare på. Kan jo fort være at det fungerer veldig godt! Det er i hvert fall kode for flere panasonic-varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.