Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HomeSeer 3 og HS Touch selges


Anbefalte innlegg

Selges grunnet overgang til SmartThings. Lisens på software overføres til ny eier via HomeSeer kundeservice: https://homeseer.com/licensing-issues/

 

Nypris HS3: 2 000

Nypris HS Touch: 1 600

 

I tillegg til selve softwaren, så følger det med følgende plugins:

 - RFXCOM Processor Plug-In for HS3 (verdi $40)

 - Device History Plug-in for HS3 (verdi $30)

 

Selges samlet for : 1 800

Endret av frankov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Guahtdim skrev:

Men kan du ikke bruke de eksterne enhetene i SmartThings? Litt dumt å selge unna enheter som du må kjøpe på nytt igjen i SmartThings.

 

Det er bare Fibaro-pluggene som evt kan brukes i SmartThings. Har inkludert disse i ST allerede, men de er litt ustabile i ST ved at de ikke alltid responderer. Jeg vet flere har hatt samme utfordring og da velger heller å bruke plugger som er 100% kompatibelt med systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, gjomle skrev:

 

Om du tar frakten, tar jeg de for 900 :).

 

Ok, det er greit. Men da ønsker jeg forskuddsbetaling for å unngå dyr frakt med oppkrav osv på en såpass liten del. Send meg en melding, så blir vi enige om fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
14 timer siden, Kristian W skrev:

Mye tenker du for Homeseer, HSTouch, UZB1 og 433 interfacet? Noen andre plugins som følger med?

 

Jeg har oppdatert annonsen nå. Både UZB og 433-interfacet er solgt, men software er ikke solgt.

 

Følgende plugin følger med:

- RFXCOM Processor Plug-In for HS3 (verdi $40)

- Device History Plug-in for HS3 (verdi $30)

 

Alt selges samlet for 1 800.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.