Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Devicestring i HsTouch


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å vise en devicestring fra en virtuell device i HSTouch.

Jeg har lagt til :[$SCRIPT=&hs.DeviceString("163")] i rubrikken text, IsHTML = True

 

Men får bare en hvit firkant med ett kryss i.

 

Noen som har en lur løsning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... 

 

Klarte å få grafikken over ved å legge inn en url. Men når jeg da sier at grafikken skal oppdatere seg, så oppdaterer den seg på den pcen jeg har innstallert hstouch designer og windows klienten, men den oppdaterer seg kun første gang på iphone, det vil si den oppdaterer seg, men viser kun ett og samme bilde uansett hva jeg endrer til, eller setter den til første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Chromecast plugin for å spille musikk. Jeg ønsker å vise hva som spilles i de forskjellige rommene, når det gjelder radiokanalene som jeg streamer så kan jeg selvfølgelig bruke status graphics, men når jeg spiller fra spotify eller noe annet, så vil jeg vise det som spilles. Spud har laget en thumbnail fil som blir oppdatert etterhvert som sang eller uansett endres, og denne vil jeg vise på hstouch. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.