Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefaling av MR16-pærer


Anbefalte innlegg

I kinoen har jeg noen ordentlig gode halogenpærer som gir perfekt stemning og «helt riktig lys» i denne settingen.

Den gang det ble kjøpt var ikke LED i nærheten av å kunne matche dette, og jeg er egentlig veldig tvilende til at det er det nå også..

Uansett, jeg utvider (fullfører) belysningen for tida, og har en mistanke om at det rett og slett blir litt i overkant for trafoene, men jeg orker rett og slett ikke å få inn mer enn fire trafoer og fire dimmere.. (to trafoer er makset ut, respektive dimmere klarer vel ikke mer heller..)

 

Derfor; har noen erfaring/kjennskap med LED MR16 som gir en ekstremt god glød når de er dimmet ned, og som gir et varmt lys med særs god fargegjengivelse på full styrke? God lysstyrke er også et must da kinoen er malt med slik maling som ikke reflekterer noe som helst og med en farge som «sluker alt lys».. (til rydding/rengjøring..)

Spredning er av mindre betydning da spottene (SG Quadrat) er slik at pæra sitter «langt oppi», noe som begrenser spredningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.