Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Honeywell ActivLink 868MHz ringeklokke


Anbefalte innlegg

Noen som har fått til å integrere Honeywells ringeklokker i noe system, f.eks. Rflink etc? Egentlig bare bjella som er interessant for meg å bruke, da uteknappen er ganske ubrukelig da den fryser fast hele tiden vinterstid.

IMG_20180329_120128.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det selges jo adapter for noen Honeywell ringeklokker hvor en bruker vanlig ringeknapp på kabel. Kobler ringeknapp til en "sender boks" som sender signal på 868 til ringeklokka. Kan jo da bruke ESP8266/rele osv. for å få dette integrert i hjemmesystem.

 

https://www.honeywellstore.com/store/products/wired-to-wireless-doorbell-converter-for-series-3-5-9-rpwl4045a.htm Ligger også flere på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt, men hvis jeg skal krype til korset og ikke adressere de direkte trådløst så tror jeg heller at jeg bruker knappen jeg har i dag og modder den med et relé. Jeg kan i det minste motta signalet med en RF-SDR. Kanskje jeg får få tak i en ny tilsvarende ringeklokke å sende den til rflink-folka, da bruker de å fikse det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.