Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Er Futurehome oppdatert?


Anbefalte innlegg

Hei! Mitt store dilemma her i smarthus verdenen er at jeg vil kjøre qubino sine DC shuttere, noe som ikke fungerer på Fibaro sin HCL. Jeg har da valgt å bytte til FT, men etter å ha startet den så føles den veldig lite utviklet.. Kontaktet support å fikk høre de ikke støtter scene kjøring fra Fibaro Dimmer 2,  støtter heller ikke S2 fra dimmeren. Jeg har også lagt inn en Fibaro wall plug, men virker ikke særlig enkelt hvordan jeg kan sette opp en scene eller gi beskjed når feks vaskemaskin er ferdig... 

 

Var det nedgradering å gå fra Fibaro HCL og over til Futurehome? 

 

For å legge til, support til FT sa at S2 på dimmeren er planlagt å komme juni/juli... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kjetilhansen skrev:

Var det nedgradering å gå fra Fibaro HCL og over til Futurehome? 

Med tanke på automasjonsmuligheter så var det nok det...

 

2 timer siden, kjetilhansen skrev:

For å legge til, support til FT sa at S2 på dimmeren er planlagt å komme juni/juli... 

Disclaimer: Jeg liker FutureHome. Jeg tror de kan være med å hjelpe på å få smarthus til massene. Og det er en bra ting. :)

 

Men hvis du spør FutureHome om noe kommer til å bli støttet, så er svaret alltid:

Sitat

Kommer smart

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sente mail til FutureHome om å begyntte meg av angreretten. Frem til de støtter den ene tingen jeg bruker mest så kan jeg ikke bruke produktet... 

 

Men oppgraderte min HCL til HC2 så får jeg heller bare tåle at den maser om at qubino dc shutter mangler template og jeg ikke får bruke den ene i scener. Får håpe noen andre lager en DC shutter som fibaro støtter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.