Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Er det noen som har en Tellstick Duo jeg kan få kjøpt?


Anbefalte innlegg

Det må da ligge noen sånne gamle greier og slenge rundt i huset til folket. ;) Jeg trenger en til en reserveløsning for systemet (den skal bare slå av og på igjen en bryter når det ikke har kommet signal fra Raspberry Pi-en, der Z-Stick, RFXtrx og en Telldus Duo er koblet til, på en stund). De har visst gått helt ut nå, ingen av "the usual suspects" selger den mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZoRaC, det må være en duo, for jeg har hele opplegget programmert, så det skal være speilet hjemme og på hytta. :)

 

Gjelsvik, hva skal du ha for den? :) Og jeg regner med at du ikke bor på Sørlandet, så det må kansje fraktes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men dessverre. Jeg må ha et helt identisk system hjemme og på hytta for å kunne prøve ut nye ting på hytta før jeg innfører det i huset (der jeg har en utleiedel og ikke kan ta sjansen for at noen våkner opp om morgenen med kokende temperatur på soverommet).

 

Er det forresten en R6 du har bilde av der? Den er så liten at jeg har litt problemer med å se det... Selv kjører jeg en mattsvart Honda CBR1100XX Blackbird. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mastiff skrev:

Takk for tilbudet, men dessverre. Jeg må ha et helt identisk system hjemme og på hytta for å kunne prøve ut nye ting på hytta før jeg innfører det i huset (der jeg har en utleiedel og ikke kan ta sjansen for at noen våkner opp om morgenen med kokende temperatur på soverommet).

 

Er det forresten en R6 du har bilde av der? Den er så liten at jeg har litt problemer med å se det... Selv kjører jeg en mattsvart Honda CBR1100XX Blackbird. :)

Den er grei :)

Nei, det er en R1 jeg lånte på GC i fjor sommer. Hadde Ducati 996 for en del år siden, og sikler litt på den nye 1299 Panigale :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.