Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tunein og Alexa


Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har nettopp startet opp med en Amazon Echo Dot, men sliter med å få den til å spille norske radiokanaler. 

 

Hvis jeg sier "alexa play nrk p2 on tunein" får jeg beskjed om at hun ikke finner noen kanal som heter det, men via appen får jeg satt på p2 (og alle andre nrk-kanaler). 

 

Har kanalene andre navn enn nrk... som Alexa bruker, eller virker bare i Alexa med norske radiokanaler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv rutine med NRK P2.

 

Jeg sa "play nrk p3 on tunein" og den ville ikke spille, men det fungerte med p2. Jeg sjekka history og der står det "play n. r. k. p. three on tunein" og tilsvarende "play n. r. k. p. two on tunein", men bare "two" fungerte av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.