Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

POE switch


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Begynner å bli litt for mange POE adaptere i garasjen min, da jeg har 3 kamera og 1 Unifi Aksess punkt der ut/inne. Lurer derfor på å gå til innkjøp av en POE switch, som skal plasseres inne i garasjen. Trenger helst gig uplink, da Unifi AP også skal hektes på her. Funker switchene man får på AliExpress/Ebay osv tilfredsstillende? Hva tenker panelet om denne hos komplett f.eks?

Alle erfaringer/tips tas imot med åpne armer :)

 

 

Endret av kris10an
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har denne TP-link switchen selv og den fungerer fint, bemerk at noen Unifi produkter benytter passive POE, da kan denne brenne opp AP. 

Ville nok benytte Unifi switch med POE om du er villig å legge ut noen kr ekstra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har testet litt forskjellig men har endt opp med å bytte ut alt nettverksutstyr med Ubiquiti, rett og slett fordi det virker og har et veldig bra management.

 

image.png.da8c9e6db5a4331418c37c74aa3075c9.png

 

De 16-ports 150W POE switchene er helt topp, nesten ingen støy og fungerer fjellstøtt. I motsetning til 24-ports 250W som bråker som et uvær, den ble fort byttet ut her hjemme :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.