Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Homeseer mobile app, beta


BME

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

HS Mobil har sluttet å virke. Får feilmelding: Error system 110668 not compatible. Pleas update from 3.0.0.475 to 3.0.0.478 or newer.... Det stemmer at jeg kjører HS3 ZEE S2 Edition 3.0.0.475  men hadde ikke tenkt å oppgradere til Beta Version Available: 3.0.0.495 og risikere en ustabil versjon... Har dere andre noen erfaringer? 

Mvh Automatiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått min lisense ?

Men nå kan jeg jo ikke komme inn på HomeSeer Mobile (betaversjon) - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.homeseer.mobile.android

 

Sier på nettsiden; 

Requirements: 
• Any HomeSeer system running HS3 software v3.0.0.470 or higher.

 

Jeg har lastet ned siste verjon av HS trodde jeg når jeg lastet det ned dager/uke siden. Og allerede nyere versjon?

Har HomeSeer Version:    HS3 Pro Edition 3.0.0.435 (Windows)

 

Hva er siste versjon av HS3Pro Edition for Windows?

Når jeg laster ned HS3Pro sier den at det er SetupHS3_3_0_0_435, dvs samme som jeg har.

 

 

Ser @GeneralVirus kjører 3.0.0.478.

Er det noe BETA greier da? Hvor kan man laste ned den versjonen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd de nyeste, men .478 har kjørt bra her i mange måneder. Har ikke testet de siste, men endringene ser ikke ut til å være alarmerende...

 

Men: TA ALLTID BACKUP FØRST!

(og ja; det er å zip'e hele "HomeSeer HS3"-mappen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke verre enn å sette alt opp, ta back up stepvis etter man legger inn. Så backup med alle events osv. Ha en "grunn" backup å falle tilbake på.

Så teste nyere versjonen(og ta backup der og), og går det galt så legge gamle backup tilbake.

 

Bare holde styr på hvilke backup, hva som ligger i backup og tider de er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mr.rs4 skrev:

Det er vel ikke verre enn å sette alt opp, ta back up stepvis etter man legger inn. Så backup med alle events osv. Ha en "grunn" backup å falle tilbake på.

Så teste nyere versjonen(og ta backup der og), og går det galt så legge gamle backup tilbake.

 

Bare holde styr på hvilke backup, hva som ligger i backup og tider de er tatt.

Sett opp BLBackup først som sist, gjerne med daglig (nattlig) køyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg allerede gjort ? 

Helt siden ifra 29 eller 30 januar 

 

Men nå fikk HS en oppdatering til HS3 Pro Edition 3.0.0.500 (Windows)

 

Så nå fungere Mobil appen her.

 

Hadde tenkt å oppdatere til Beta for å få teste ut mobil app, men nå trenge jeg ikke det lenger. Har foreløpig fokus på oppkobling på utstyr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tester HS Beta, har dere hatt noen form for problemer?

Ja, vet det er risikabelt, men lurer på om dere har hatt noe negativt å skrive om?

 

EDIT

Er dette siste beta - 3.0.0.470

Da er det nyere ikke BETA. Eller ikke tilsvarende versjon(der 3.0.0.470 er lkommet ut som 3.0.0.500?

 

Endret av mr.rs4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt beta mange ganger uten nevneverdige problemer.
Siste versjon er imidlertid 3.0.0.500 den installeres automatisk hvis du vil, ved reboot av HS3.

Når du så spør om beta er stabilt, så må jeg spørre hvorfor du vil kjøre beta?

Har du problemer med prod. versjonen?

Hvis ikke bør en vel vanligvis ha spesielle behov for å velge å kjøre beta.

Mobil appen (den nye, som også er beta) :) virker på siste prod versjon.

Endret av Odd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.