Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

FitbitSeer


Moskus

Anbefalte innlegg

11 hours ago, Erling said:

Vil det si den kommer inn i automatiske oppdateringer?

Ja, det og.

 

11 hours ago, Erling said:

Har ikke funnet hvordan/når den registrerer nattens søvn, det er på plass når jeg har tatt av klokka og funnet frem brillene.

Den registrerer søvn når den mener du har våknet. At du har tatt av klokka tror jeg er en fin trigger. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

@Moskus

 

Igjen takk for denne. For n’te gang begynte jeg og lese tråden, i jakt på oppdatert versjon.

 

Denne bare fungerer, det er vi veldig glade for.

 

Er Homeseer «vanskelige» med tanke på å få denne og andre inn med automatiske oppdateringer?

 

Reminder til meg selv, neste gang: Husk nå, du må synke mobilen i nærheten av Fitbitten FØR data blir oppdatert i HS-Touch.

 

#hatt_det_håve

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling skrev (23 timer siden):

Er Homeseer «vanskelige» med tanke på å få denne og andre inn med automatiske oppdateringer?

Absolutt ikke, det er jeg som er lat.

 

Men jeg har fått varsel om å oppdatere APIene mot Fitbit, så det må jeg gjøre. Og da blir det vel Updater-versjon også. :) 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.