Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Medlem her? Få rabatt hos Intin.no


Moskus

Anbefalte innlegg

Flere av oss var litt skuffet da intin.no stengte dørene for oss vanlige forbrukere (de er vel de eneste som forhandler HomeSeer i Norge?). Men Intin er ikke tapt bak en stol! :)

 

De tilbyr nå en fordelskundeavtale for våre medlemmer!

Send brukernavnet ditt til ha@intin.no så lager de en konto for deg. 


Vis full oppføring

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail og fikk raskt svar om at kontoen var «oppgradert» rett før kl. 16.

 

Siden jeg hadde konto fra før så behøvde de altså ikke å opprette kontoen. Men når jeg logger meg inn så får jeg nå opp priser og mulighet for å handle under fanen «forhandlerweb».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
16 minutter siden, lasseruud skrev:

Ny rekord for min del: La inn en ordre med 4 produkter hos Intin kl 14:41. Kl. 14:51 kom mail om at den var pakket og med sendingsnummer ?

 

Jeg opplevde det samme, men det tok fortsatt 12 timer til Posten hadde mottatt pakken. Så tror nok de skriver ut pakkelappen først og pakker/sender senere... uansett ganske kjappe da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.