Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hstouch med moderne integrasjon


aleks

Anbefalte innlegg

Det som er mulig nå er mulig. ;)

Hvis det ikke går, så er det ikke mulig...

 

HStouch er ikke særlig mobil-vennlig. Installer heller beta .460 av HS og prøv HomeSeer Mobile beta'en (hvis du har Android). Ikke at det heller er perfekt (tross alt beta), men det er bedre til mobilbruk etter min mening.

 

Hjemme, på husets mange skjermer, kjører jeg HStouch overalt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28/08/2018 at 10:28, Moskus said:

Det som er mulig nå er mulig. ;)

Hvis det ikke går, så er det ikke mulig...

 

HStouch er ikke særlig mobil-vennlig. Installer heller beta .460 av HS og prøv HomeSeer Mobile beta'en (hvis du har Android). Ikke at det heller er perfekt (tross alt beta), men det er bedre til mobilbruk etter min mening.

 

Hjemme, på husets mange skjermer, kjører jeg HStouch overalt. :) 

 

Hva mener du med ikke mobil-vennlig? Jeg vet det er laget for windows-telefoner (!) - de har jo som selling point at hstouch skal kunne gjøre hva som helst, men fra hva jeg leser er det noe drit og ikke vits å bruke tid på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, aleks skrev:

Hva mener du med ikke mobil-vennlig?

At bl.a. native snarveier for "tilbake" nødvendigvis ikke har den effekten du tror den har. Joda, jeg har brukt HStouch på mobil helt tilbake til 2009-2010 med deilige Windows Mobile (fullt qwerty-tastatur var magisk! :D ), men 1) default design har jeg aldri blitt helt venn med, og 2) bruker ikke så mye mobilen til styring uansett. Det skal jo gå automatisk... ;) 

 

HStouch kan være ekstremt mobilvennlig, men da må du nok belage på å designe oppsettet selv. Hvis du har gjort det, så får du noe veldig bra!

Jeg gjorde det tidligere, men siden HStouch ikke uten videre skalerer (finnes scripts som gjør jobben) ble jeg litt lei i lengden.

 

Jeg bruker HStouch MYE, men akkurat på mobiltelefonen synes jeg HomeSeer Mobile er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.