Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Verisure sluttet å oppdatere


Andreaz

Anbefalte innlegg

Hei, 

har verisure-plugin kjørende på min HS. Dette har fungert fint lenge, men nå har noen av låsene sluttet å bli oppdatert..

 

Jeg har 3 stk. Verisure Micro og Mini bokser. En stk. micro på kontordøren, en mini hos mine foreldre, og en micro som styrer dørene i garasjen.

Sistnevnte oppdaterer seg fint, og jeg kan styre den fra HS og HSTouch.

De to andre er det så som så med... 

De fungerer fint i Verisure sin app, men i HS blir det så å si aldri oppdatert noe.

 

Nå er det en stund siden verisure-plugin ble lagt inn, så jeg sliter litt med å feilsøke :) Noen som kan tenke seg hva som kan være feil her?
Dette er hva jeg ser, når jeg sorterer på "Verisure" (fjernet noen navn, derav sorte firkanter.)

 

1880377890_ScreenHunter150.thumb.png.2efad0c0de46fafaadee4d054189ac68.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mk1 black limited skrev:

Prøvd å restarte Verisure-pluginen?

 

Har restartet HS mange ganger siden juli..

Det jeg også ser er at de to låsene jeg har lokalt, har mulighet for lås og lås opp, men de to andre så står det bare "control"... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har vært her inne, så har vedlikehold vært på pause i lang tid pga personlige årsaker.

Men jeg kan informere om at jeg er i gang igjen, og kjører ny versjon i mitt utviklingsmiljø. Denne virker stabil og vil nok bli sendt ut til et par brukere innen kort tid for testing.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.