Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Smartthings 2018 aka Hub v3 vil ikke resettes


Skjalggl

Anbefalte innlegg

Ved trykk på reset-knappen på min Hub 2018/v3:

-lyset er initielt konstant grønt

-etter ca 4-5 sekunder begynner lyset å blinke rødt/grønt

-etter noen sekunder til blir lyset borte

-har holdt knappen inne i over 120 sekunder, men lyset forblir borte.

 

Ifølge Samsung skal lyset blinke oransje i ca 50 sekunder, for deretter å begynne å lyse konstant, når man trykker inn reset-knappen.

 

 

Merker meg også at Hub'ens SSID ikke lenger vises på Pc'en - er ganske sikker på at jeg så en SSID som het "st-hubv3-810" før....

Kan noen belrefte/avkrefte om de ser sin Smartthings'  SSID når de ser etter trådløse nett på PC?

Endret av Skjalggl
Ryddet i innlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skjalggl skrev:

Jeg gidder rett og slett ikke krangle med sånt utstyr - det skal virke ut av boksen, og det skal være ordentlig dokumentert.

Samsung Smartthings oppfyller dessverre ingen av kravene ?

 

Da ville jeg nok kjøpt noe som faktisk er lansert/støttet i Norge... ellers må man nesten regne med litt ekstra «styr og triksing» for å få det til å fungere. 

 

Homeseer virker ut av boksen... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ZoRaC said:

 

Da ville jeg nok kjøpt noe som faktisk er lansert/støttet i Norge... ellers må man nesten regne med litt ekstra «styr og triksing» for å få det til å fungere. 

 

Homeseer virker ut av boksen... ;) 

Slik jeg ser det er ikke problemet at den ikke er lansert i Norge - problemet er at produktet ikke matcher (det lille som finnes av) dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, alven said:

Hadde samme problemet selv helt til jeg prøvde å holde reset-knappen inne mens jeg koblet til strømmen. Dette bør løse problemet ditt. ?

Det gjorde susen!! ?

 

Utrolig at informasjonen Samsung har i appen og på web er feil ?

 

Tusen takk for rask hjelp - Samsung overlever nå i heimen her takket være deg @alven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.