Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

[SOLGT] Selger HS3 med plugins og PC


Steinis

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte til Indigo 6/7 når den tid kommer så vil forhøre meg litt med hvordan det er å selge en HS3 lisens med Plugins.

 

Jeg har følgende:

HS3 PRO(Da følger HStouch med) - 700 USD

Plugins:

Easytrigger - 20 USD

JowiHue - 40 USD

RFXCOM - 40 USD

YR Weather - 30 USD

 

Jeg kjører dette på en et år gammel MSI pc som  funker veldig godt til HS3 pluss pluss

Denne kostet 3590 kr + 1750 for en Windows 10 PRO lisens

https://www.komplett.no/product/851747?noredirect=true

 

Aner ikke hva jeg skal ta for dette, men kom gjerne med bud/forsalg. Hadde vært greit om han/hun:P som ville kjøpe dette ikke bor så langt unna Oslo så vi kunne fått en gjennomgang/overføring av lisenser etc.

Endret av Steinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn FYI er lisensene personlige, som er typisk for programvare av denne typen:

 

Sitat

You may not sell, distribute, loan, rent, lease, license, sublicense or otherwise assign or transfer this license or the SOFTWARE or Written Materials unless expressly authorized in writing by HOMESEER

 

http://homeseer.com/software-license-agreement.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Steinis skrev:

ser der ja. Har de lov til å forlange det når man har kjøpt et produkt?

Ja, det kan de. Det er en relativt vanlig formulering i programvarelisenser (som du helt sikkert leser når du installerer det ;)).

Du kjøper ikke et "fysisk" produkt. Kun en rettighet til å bruke en programvare, og den rettigheten er personlig.

 

Om jeg er enig i denne typen lisenser er diskuterbart... men uvanlig er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant det. Kjøper jo en lisens ikke et ting.

 

Får høre hva de sier. Når man kjøper en av maskinene deres så følger det vel med HS og da må man vel få lov til å selge med programvare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
11 timer siden, Andreas skrev:

Ok, men jeg er usikker på hva den lille(?)stemmen inne i hodet ditt sier. 

Får by3500 da ?

 

Tenkte du bare HS3 med plugins da eller for alt?

 

Under 5000 så tror jeg bare beholder det selv dessverre. 

Endret av Steinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.