Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Heatit Z-TRM2 - Smartthings


alven

Anbefalte innlegg

Hei,

Har Smartthings v3 huben, og lurer på å kjøpe meg en slik:

Heatit Z-TRM2

 

Noen som har testet denne mot Smartthings? Ser at der ligger DH for V1 termostaten, men ikke V2?

Skal bytte ut de vanlige termostatene jeg har idag. Det jeg ønsker å ha i Smartthings appen er nåværende temperatur, setpoint lav og høy, on og off. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har V1 og de funker godt. Usikker på v2 dog.

Kan sette "setpoint" også i tilegg sette inn max temp (feks for tregulv). Man kan også gjøre litt facy stuff om man kombinerer WebCore og power modus. Hvor man kan ha en ekstern føler (feks en xiaomi temp føler for 90 kr) også justere powersettings direkte istede for å la den styre selv. Litt usikker på om jeg ville latt deres tempføler bestemme noe annet. Men er relativt fornøyd, de ser bra ut også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.