Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

ESP32, noe å ha i prod.?


Anbefalte innlegg

Bestilte for et år tilbake (om ikke lenger) noen ESP32'er uten at jeg helt sjekket hvordan de lå an på kompatiblitet og firmware/software.

Testet litt micropython og noe arduino men gikk tilbake til ESP8266 (den gang) siden jeg ville få ting i drift relativt raskt. Esp Easy er f.eks. veldig lettvint når man skal ha enkle målinger/sensorer kjørende.  Den gang da støttet ikke Esp Easy ESP32 men de har visst laget noe test firmware for disse, så da kommer spørsmålet mitt...

er det noen her som bruker ESP32 til noe?Hvilken firmware og hvordan har stabiliteten vært? 

 

Hadde vært fint å benyttet disse til f.eks. innhenting av diverse bluetooth data/beacons etc.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som meg, bortsett fra at jeg gikk bort fra EspEasy etter hvert og har min egen "mal" som gjør at jeg fort kommer i gang med nye prosjekter.

 

Når jeg testet micropython for over ett år siden var det alt for lite modent til å bruke til noe som helst, vet ikke hvordan det er nå.

 

Men på generell basis så vil jeg tro at ESP32 fungerer like bra som ESP8266.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.