Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bytte stemme på HS3


Fjaeran

Anbefalte innlegg

On 02/11/2018 at 16:39, ZoRaC said:

Jeg bruker ChromeCast-plugin. Da får

man norsk stemme. Usikker om stemmen blir tilgjengelig for andre «speak» enn mot CC...

 

Betyr dette at du kan kjøre text to speach mot google home enhetene dine, som igjen kan lese ut verdier fra devicer osv på HS? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Betyr dette at du kan kjøre text to speach mot google home enhetene dine, som igjen kan lese ut verdier fra devicer osv på HS? 
 
 
Jeg bruker Google Home til å fortelle at vaskemaskin og tørketrommel er ferdig, etter når strømmen levert av Tibber er dyr. Dette er eventer som også trigger tts gjennom plugin. Har ikke forsket på om man kan lage eventer som kringkaster verdier også, men sikkert mulig ja.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kubegutt skrev:

 

Betyr dette at du kan kjøre text to speach mot google home enhetene dine, som igjen kan lese ut verdier fra devicer osv på HS? 

 

Jeg har bare ChromeCasts, men jeg antar det skal fungere. Bare å teste plugin det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13/11/2018 at 13:08, Moskus said:

Ja, her er det noe. Du må ha tak i 32-bits versjonen av installerte taleversjoner. Jeg hadde en link en gang, må sjekke arkivet...

 

Fant du noe i arkivet?

Søkt rundt på nett og funnet hvordan jeg skal gjøre det. Mangler bare en norsk 32-bits taleversjon nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.