Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS3, JowieHue og ekstra devices


borg1n

Anbefalte innlegg

Etter en server restart har jeg fått et problem med at jeg får mange kopier av samme deCONZ/ JowieHue device i HS3 dashboard. Jeg har altså en del ZigBee devices (ELKO, Xiaomi) som jeg integrerer i HS3 via deCONZ og JowieHue. 

 

Alle device kopier er aktive, oppdateres og har samme device ID. Jeg har sjekket i deCONZ og der ser allt riktig ut (bare en instans av hver). Jeg kan selvsagt slette alle og legge de inn på nytt, men jeg kan ikke gjøre det hver gang jeg restarter. Om jeg prøver å slette en "kopi" så forsvinner alle kopiene av den device, hvilket ikke er helt overraskende ettersom de alle har samme device ID.

 

Er dette et kjent problem med en kjent løsning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ny versjon for noen dager siden:

Sitat

deCONZ has started using the uniqueid's in the webhook, made updates regarding this. This should prevent double devices for the future, The plugin will possibly report doubles if they exist in the HS3 log.

 

https://forums.homeseer.com/forum/lighting-primary-technology-plug-ins/lighting-primary-technology-discussion/jowihue-w-vuyk/83543-jowihue-plugin-for-hs3?p=1256085#post1256085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.