Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fysisk bryter for styring av Fibaro RGBW Controller


Sverre

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker noen form for fysisk bryter for å styre valg av farge på belysningen fra en Fibaro RGBW Controller?

Jeg vil helst ha noe ala dette: http://ledworld.no/butikk/vintertilbud/rgb-touch-kontroller-for-vegg.html

Frykter at denne snakker forholdsvis elendig med Fibaro, eller tar jeg feil her?

Alle tips tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var jo virkelig flott! (Samme med de vanlige dimmerne de har og! De spørs det om ikke jeg må ha en av for testing!)

Den er jo forsåvidt nøyaktig det jeg ønsker meg, men samtidig til "nøyaktig" 3x prisen jeg håpet å slippe unna med ?

Har egentlig dette som leke-prosjekt for barnerommene, og da blir 3x Fibaro RGBW + 3x brytere á kr 8-900,- +++ litt i overkant av hva det egentlig er verd...

Jeg kan leve fint med en bryter som kun kobles med ledning direkte på RGBW-kontrolleren, men så vidt jeg kan se virker det å være vanskelig å få bra.

Da blir det eventuelt 4 vanlige trykk-brytere, som dimmer hver sin kanal. (Funker jo OK, men ikke super brukervennlighet for en 3-åring...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, ZoRaC skrev:

 

Min snart 3-åring styrer lyset sitt med Xiaomi Cube. Veldig kurant løsning. ;) 

 

Hehe, den så jo rimelig kul ut for å styre RGB-lys.

Men ser ut som den kommer med zigbee, som jeg foreløpig ikke har i mitt system...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.