Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Legge til flere brukere i SmartThings HUB V3?


toonwolf

Anbefalte innlegg

Er det mulig å legge til flere brukere som kan styre HUB'en, har sjekket appen men kan ikke finne noe. Jeg har ikke lagt til noen enheter enda, kun koblet SmartHuben til nettverk og oppdatert firmware. Ser forresten på forumet til SmartThings at dette visstnok er noe som PT ikke funker. Noen andre som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, alven skrev:

Er ikke det bare å gå på "Enheter" i den nye appen -> meny -> inviter medlem

Litt fingertrøbbel her og uvant. I Classic appen fant jeg det enkelt i menyen ved å velge "Manage Users". I den nye appen var det litt mer bortgjemt, du må velge Enheter som du sier, men også selve posisjonen. Jeg hadde valgt "Alle enheter" og da fant jeg den ikke. Når jeg valgte "Hjem", altså posisjonen ble "Inviter medlem" tilgjengelig i "mer" menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.