Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Heat it!/Multireg - hvordan slår man av displayet helt?


Mastiff

Anbefalte innlegg

Jeg har fem av disse rundt i huset, og én på hytta. Jeg liker at de ikke viser tallene, men vil helst ha dem så diskré som mulig. Den ene av dem viser bare svakt opp, ned og OK-bryteren, mens resten viser tallene, også når de står på 0. De ble kjøpt samtidig fra samme firma, så jeg vil tro at det er samme firmware. Men hva kan være forskjellen? Alle står i modus Heat, og alle er koblet til Z-Wave-nettverket.

 

Forresten, er det noen som har klart å styre lysstyrken på displayet fra Z-Wave? Det er ikke en av de 13 config options jeg kan se i Home Assistant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrur av displayet (de 3 knappene vil lyse svakt sånn som den ene du har) ved å holde inne knappen til venstre og knappen i midten i 10 sekunder. Tilleggsinfo: "Tastelås" kan aktiveres ved å holde inne høyre og venstre knapp i 10 sek.

Begge deler fremgår av manualen.

 

Iht. samme manual så ser det ut som om lysstyrke ikke kan justeres fra Z-Wave.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.