Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Telldus app oppdatert i november


arneolav

Anbefalte innlegg

App for Android og iOS ble oppdatert i november.

Det inngår bedre visning av sensorverdier og mulighet for diverse endringer av faste sensorinnstillinger.

 

I tillegg til aktuell verdi vises nå også mimimum og maksimums verdier samt tidspunkt.

Historikk vises grafisk med mulighet for valg av tidsrom.

Under innstillinger kan faste data for sensor endres:

Historikk av/på, sletting av historikk, reset av min/max verdier, sletting av cache.

(For å redusere tid for load av data lagres historikk i cache den enkelte enhet.)

Så langt jeg kan se gjelder dette alle typer sensorer som vises i listen over sensorer i Live,

I hvertfall disse: Temperatur, fuktighet, lys (lux), strøm (W og sum kWh), vind, nedbør.

 

 

 

 

Screenshot19-11.jpg.4bdce163980a4dcf3dfb02d974ddda28.jpg

Endret av arneolav
sensorinnstillinger, bilde
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koster da ikke stort, særlig ikke i forhold til alt man etterhvert "trenger" i form av brytere, dimmere etc. 
Næh.. det stemmer forsåvidt. Så jeg kjøper den vel uansett. (Men etter at jeg ser om det skjer noe med prisen under Black Friday)

Sent fra min Moto G (5S) Plus via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 16.43, arneolav skrev:

App for Android og iOS ble oppdatert i november.

Jeg har vært på Google Play og nyeste versjon for android er 3.7.10 fra 31.10 og med den får jeg ikke frem historikk. Hvilken versjon bruker du?

Det vil være en stor fordel å få historikk i app så jeg slipper å logge inn på Telldus live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, RagnarK skrev:

nyeste versjon for android er 3.7.10 fra 31.10 og med den får jeg ikke frem historikk. Hvilken versjon bruker du?

Android 4.4.23+  Telldus app V3.8.4

Begge oppdatere seg autom.

Mulig du må ha Pro abb.

Kan være dette er beta, men har ikke fått melding om det.

 

Endret av arneolav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.