Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Noen brukere av ImperiHome her?


Kubegutt

Anbefalte innlegg

Bruker den også, lett å sette opp. For meg som har  flere nettbrett hengende rundt, er muligheten til eksportere og så importere oppsettene mellom brettene en stor fordel i forhold HomeSeer Mobile Beta foreløpig. HSTouch er jo mye mer konfigurerbar,  men for meg ble det for mange valg, og for komplekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker Imperihome på iPhone, og den fungerer til mitt bruk helt OK. Det jeg ikke liker med den for pad-bruk er at det ikke er dimming av konsollet, men at skjermen låser seg etter timeout som normal. Da må man jo unlocke skjermen før man kan trykke på den, og det er tungvint. Det er ikke det samme på Android forstår jeg, der kan man dimme skjermen og bare trykke på den for å ta den i bruk igjen.

 

Jeg betalte for Pro versjon, det er ikke månedskostnad, men det er også en premium type abonnement som jeg egentlig ikke helt vet om gir meg noe ekstra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.