Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Z-wave nettverk/interface borte etter strømbrudd


Tanno

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har noe tips om dette?

Har vært strømbrudd i dag og da kommer jeg hjem til en HomeSeer-system som ikke virker. Restartet PC og startet opp plugins som var blitt disabled. Men finnes visst intet Z-Wave interface lenger... Jeg bruker Z-Net.

 

image.thumb.png.33ef3302f8116bfae2af6438e00dd7a3.png

Endret av Tanno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Er i ferd med å puste litt lettet ut. Med "Add interface" opprettet jeg vel en ny kobling til Z_Net'en og nå begynner jeg å få kontakt med lust rett fra HS ihvertfall. Litt skummel dette her. Har ikke helt oversikten over hvordan man backer up alt her i HomeSeer verdenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ZoRaC skrev:

 

Husk og sett opp events også da :) - klassisk å installere og konfigurere den, men ikke lage events. Da blir det aldri kjørt backup...

 

Aha. Takk. Trodde det gikk av seg selv siden man skulle spesifisere hvor ofte backup skulle tas, etc. Får google litt mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.