Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

FW Oppgraderingkabel til Heatit z-wave termostat


Fermate

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Eirek skrev:

Hei. 

Endelig var hytta ferdig med 11 stk. HeatIt Z-TRM2FX som har versjon 3.4. Noen som  vet status på oppgraderingskabelen?


Mulig jeg husker feil, men kabelen er vel for første versjon av termostaten? 2fx oppgraderes vel OTA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ZoRaC skrev:


Mulig jeg husker feil, men kabelen er vel for første versjon av termostaten? 2fx oppgraderes vel OTA?

 

Jeg tror du har rett, satt akkurat og leste om temaet om at disse har mulighet for OTA. Får sjekke til helgen når jeg skal opp på hytta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@MortenB skrev:
 

Sitat

 

Jeg brukte denne for å kjøre OTA oppgradering av Z-TRM2, så da kan man vel i teorien gjøre det samme her så lenge man får firmwarefilen?

 

Z-Wave PC Controller:

https://www.silabs.com/products/development-tools/software/z-wave

 


Jeg har forsøkt å registrere meg to ganger på denne siden, men jeg har problemer med at jeg tilsynelatende er kommet inn i en loop hvor jeg ikke får endret passord, selv om jeg mottar disse endre-passord-mailene.

 

Noen som har en fungerende link til dette verktøyet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 10.14, Julius skrev:

Den skal være på vei til meg. @G-shell ønsker også å få den tilbake, han er ikke helt ferdig med den. Så dere to får diskutere hvem jeg skal sende den til når jeg er ferdig med den.

 

Jeg tar den gjerne tilbake @Julius, gir herved opp å få de oppgraderte termostatene til å virke med domoticz. ;-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.