Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

ZUNO


Fermate

Anbefalte innlegg

Joda, men jeg tenkte det kanskje var greit å teste ut siden det ikke-dynamiske lager faktiske getters

 

// Getters. Add more if you need more sensors
word getterTemp1() {
  return temperature[0];
}

word getterTemp2() {
  return temperature[1];
}

word getterTemp3() {
  return temperature[2];
}

 

Kanskje det er mangelen på disse som gjør at du ikke får opp devicer. 

 

Bare ett skudd i Z-wave mørke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt ut spørsmål på HS forumet: https://forums.homeseer.com/forum/lighting-primary-technology-plug-ins/lighting-primary-technology-discussion/z-wave-homeseer/1329026-zuno-and-multiple-ds18b20-sensors-only-one-child-device-in-hs3

 

Så lenge jeg får opp alle 3 sensorene i ZUNO OG får videresendt de til HS3 (ref HS Logger) så tror jeg ikke jeg legger mer jobb i den biten men takk for tips uansett.

 

Etter tips på HS forumet har jeg klart å få opp 3 child devicer ved å bruke ZUNO_SWITCH_MULTILEVEL i stedet for ZUNO_SENSOR_MULTILEVEL men da ble verdiene helt på styr og child devicene dukket opp som Light. Tror HS har en jobb å gjøre her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble jeg imponert gitt....not

Sitat

Matt replied

Sep 26, 12:30pm
Hello Svein,

I have added your feedback to a feature request for further Z-Uno support! Currently, our engineers are working on HS4, so I cannot provide a time frame for them being able to address this. My apologies for the inconvenience.

Best,


--
Matt Cave
support@homeseer.com
Support Technician
603-471-2816


How would you rate the support you received?
Great    Okay    Not Good
 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.