Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Philio Veggkontroller/-dimmer - PSR07


DiderikFrom

Anbefalte innlegg

Jeg selger en stykk Philio veggkontroller-/dimmer. Meget god stand. Jeg har vært veldig fornøyd med denne, men jeg trenger den ikke lenger.

Se bilder under. Det øverste er produsentbilde.

 

https://www.tronika.no/no/zwave-kontrollere/865-veggkontroller-psr07.html?search_query=philio&results=11

 

Tenkte meg, tja, 350. Kom ev med bud.

Kan hentes på Frogner i Oslo, ev.sendes mot at kjøper betaler frakt. Jeg kan sende i brev (uten sporing) for 48 kroner, ev norgespakke med sporing (noe dyrere).

 

 

Produsentbilde

 

_1146286959.thumb.jpg.7b7bc06f91dbcc38d050a1837ad7be6e.jpg_1250296555.thumb.jpg.b159d8a4b789461bfa4ceddc44d8d659.jpg_451765233.thumb.jpg.987efc90a7bb49a8273e546aeeaca63f.jpg

Endret av DiderikFrom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.