Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Homeseek - anbefalte produkter


Baron

Spørsmål

Er i gang med å sette opp handleliste å lurer på hva folk anbefaler av komponenter.  Skal gå for homeseer via en NUC.

 

trenger anbefalinger på:

røykvarslere

Dør/vindu overvåkning

in-wall dim/brytere 

 

har fra før litt foscam kameraer å Doorman inngangslås.

Endret av Baron
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0
6 timer siden, Baron skrev:

Skal gå for homeseek via en NUC.

 

Mener du HomeSeer?

 

6 timer siden, Baron skrev:

Dør/vindu overvåkning

in-wall dim/brytere 

 

Jeg har Sensative Strips på dørene, veldig fornøyd med de. 

Til lys har jeg stort sett Fibaro Dimmer 2 over alt. Da med toveisbryter foran. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Jeg har Fibaro røykvarslere, de er litt dyre men er små og har lang batterilevetid. Ulempen med de er at de kan ikke seriekobles slik at om en løser ut så starter sirenen i de andre men det kan løses med event i HomeSeer og egen sirene. Sirenen i røykvarslerene kan ikke fjernaktiveres.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
18 minutter siden, Baron skrev:

Har fått «aksept» av fruen til å pusse opp soverom! Løsninger anbefales på rullegardin/persienner? Siden vegger skal rives så er det perfekt å legge opp strømpunkter

Jeg bruker Rollertrol, men har tre ledere til alle nye vinduer. Alt trekkes ned til felles punkt i kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
5 timer siden, Moskus skrev:

Jeg bruker Rollertrol, men har tre ledere til alle nye vinduer. Alt trekkes ned til felles punkt i kjelleren.

Høres spennende ut! Ser det er en del leverandører på disse, noen anbefaling? 

 

Gjerne også om mulig et bilde eller to hvor strøm skal komme ut i vinduskarm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.