Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Får ikke valg dagens logger


Kenneth

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dette har skjedd meg ofte og i dag skjer det igjen.

Dvs jeg er inne i dag for å sjekke noen logger da ett event ikke har kjørt som det skulle, også er siste dag jeg får opp tilgjengelig for logger ifra 3 januar.

Har sett at dette har vært ett issue i lengre tid på homeseer forumet men klarer ikke finne noen permanent fiks.

Restart av HS rydder opp, og ser at å slette *log.hsd også fikser problemer i en kort periode.

 

Noen som har noen tips på dette?

 

Takker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutes ago, SveinHa said:

Hvis du filtrerer loggen må du passe på å sette "Date range" riktig. Den blir stående på datoen sist siden ble oppdatert.

 

Jeg forklarte meg sikkert litt dårlig, data range går ikke lenger enn til 3 januar, for ikke valgt 7ende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Moskus said:

Jeg hadde begynt med å avslutte HS3, så gå til /Logs og slette "HomeSeerLog.hsd". Start så HS3 på ny.

 

Enig at det fikser problemet men er en workaround og ikke en permanent fiks. 

Det er kanskje ikke mulig å rette pga feil i koden til HS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.