Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Måle vanntrykk


Anbefalte innlegg

Jeg har en ledig slot i en fordelerstokk for kaldtvann. Hvor vanskelig er det å få satt inn en vanntrykksensor i denne? For selve målingen tenker jeg på noe ala en slik sensor: 

 

https://www.aliexpress.com/item/5V-0-1-2-MPa-Oil-Fuel-for-Gas-Water-Air-Pressure-Transducer-Sensor-Oil-Fuel/32785318036.html

 

HTB1aeu0OVXXXXbKapXXq6xXFXXX0.jpg

Den ledige plassen er på bildet under (med blå ball oppi, etter demontering av et rør). Er det vanskelig å finne overganger for å få dette til? Tenker ikke å bytte selv, men i tilfelle jeg har rørlegger innom for noe annet, så gjelder det å ha delene for vanntrykksensor liggende klart. Vil rørlegger være skeptisk til produktet? Bør jeg være skeptisk til produktet? Skapet har utløp i tilfelle lekkasje.

 

e1066798331_2019-01-0919_16_32.thumb.jpg.0c5f41f1e269e08e47544db1e843ef4c.jpg

Endret av berland
lagt til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser ut som du må få rørleggeren til å lage en overgang til 1/4 bsp til det greiene de bruker i skap, med dofty seal pleier bsp fittings å være tett lenge, så sålenge overgangen fra rørirørgreiene blir bra så skal du ikke bekymre deg for lekkasje hvertfall.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.