Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

MyQ pluggin for Homeseer mot Liftmaster


MrM

Anbefalte innlegg

Stemmer det at det ikke lenger er mulig å få til noe med Liftmaster mot noe annet smart hjem system i norge? Snakka med leverandøren og han sa at produsenten hadde kutta all støtte utenfor Amerika for Google eller Apple. Prøvde å få til mot Yale Doorman L3 app feks men ser at det ikke går det heller da den prøver gå til en nettside som angivelig er erstatta av appen MyQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Spacycaptain said:

Stemmer det at det ikke lenger er mulig å få til noe med Liftmaster mot noe annet smart hjem system i norge? Snakka med leverandøren og han sa at produsenten hadde kutta all støtte utenfor Amerika for Google eller Apple. Prøvde å få til mot Yale Doorman L3 app feks men ser at det ikke går det heller da den prøver gå til en nettside som angivelig er erstatta av appen MyQ

Tidligere kun jeg si "Hei Google, åpne garasje porten" og den åpnet porten. Samme med stenge. 

Så sluttet google å fungere. 

 

For et par dager siden testet jeg igjen, og nå åpner Hei Google bare appen på mobilen, men åpne / stenge porten skjer ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.rs4 skrev (23 timer siden):

Tidligere kun jeg si "Hei Google, åpne garasje porten" og den åpnet porten. Samme med stenge. 

Så sluttet google å fungere. 

 

For et par dager siden testet jeg igjen, og nå åpner Hei Google bare appen på mobilen, men åpne / stenge porten skjer ikke. 

 

Er litt spesielt at de bare kutter ut støtte og funksjoner, men dessverre ser en det hos flere og flere nå. I MyQ app hadde jeg før mulighet å legge in Nest kamera, det er også fjernet. De selger en HUB i Amerika som fortsatt har støtte for Google, men den nekter de tilpasse norske frekvensbånd. De trenger ikke gjøre noe som helst med frekvenser, åpenbart da det har fungert før med den de fortsatt selger i Norge. Siden det ikke er eneste problemet med Liftmaster (Chamberlain) blir det ikke kjøpt mer fra de. Har også problemer med sikkerhets sensorene da de reagere på lavt vinter lys, da tror de noe står foran, og så nekter porten gå ned og en må lage skygge for de. Alle lata som ingenting og foreslo vask av linser helt til jeg laget en video, da kom det med en gang, ja det har vært noen få med problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.