Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte plug-in


Baron

Anbefalte innlegg

Hvem plug-in anbefaler man å se på til HomeSeer

 

VÆR OG VIND:

Ser det selges en plug-in for værmelding "Toby YRWeather Software Plug-in for HS3"

noen som har kjøpt denne? evt hvem andre anbefales for vær og vind :D

 

GARASJEPORT:

Har garasjeport åpner á GoGoGate2, noen som har kjennskap til om denne lar seg implementere til HomeSeer?

evt, hvem andre geniale løsninger bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Baron skrev:

Ser det selges en plug-in for værmelding "Toby YRWeather Software Plug-in for HS3"

noen som har kjøpt denne? evt hvem andre anbefales for vær og vind :D

 

Jeg synes den er for dyr. Brukte heller WeatherXML med Yr som kilde. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Baron skrev:

Dumt spm kanskje, men hva er grunne til at man legger inn vær plug-in?

 

Eneste jeg bruker det til er duggpunkt, for å vite om jeg bør åpne vinduet på vaskerommet eller ikke. 

 

Ellers er temperatur fint for å styre når varme skal slås på, men til det har jeg nå en Netamo værstasjon i stedet. 

 

Utover det er det kjekt om man har skjermer hengende med diverse info på (HSTouch, osv). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 19.18, Andreaz skrev:

Noen bruker vel nedbørsinfo for å styre om plenen skal vannes eller ikke? emoji846.png

Ja. Sjekker hvor lenge det er siden sist det regnet (dvs. sist regnmåleren målte noe regn) og sjekker mot yr om det skal regne de neste 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.