Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fått lisens/software -> some problems....


mr.rs4

Anbefalte innlegg

Har vært i kontakt med Homeseer. Og fått svar ifra de, men de kan ikke gjøre noe før de har "snakket" med tidligere eier. Er det slik at tidligere eier må kontakt de, eller er det slik at Homeseer tar kontakt med tidligere eier og fikser alt.

Vis ikke så må kanskje jeg kontakt tidligere eier igjen, og få evt han til å sende mail til Homeseer osv....

 

Hvordan blir det utført bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mr.rs4 skrev:

Hvordan blir det utført bytte?

 

Det står jo her:

16 timer siden, GeneralVirus skrev:

 

Sitat fra den siden:

Sitat

Submit the form below with the original license holder’s information. An email will be sent automatically to the original license holder with the request to approve this transfer. 

 

Once the transfer request has been approved, you’ll need to pay a small license transfer fee ($20); a link will be sent to you to initiate this. Once the fee has been paid, the license will be transferred to you. .

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg og trodde, men fått 2stk mailer ifra Jon Smith om HS måtte snakke med tidligere eier. Merkelig at de gir meg denne beskjeden da, men det er vel slik de bare opplyser om. Og at de fikser det. Jeg er bare litt usikker, og ønsker alt skal skje igår ?

Takker for svar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, mr.rs4 said:

Ja, det var det jeg og trodde, men fått 2stk mailer ifra Jon Smith om HS måtte snakke med tidligere eier. Merkelig at de gir meg denne beskjeden da, men det er vel slik de bare opplyser om. Og at de fikser det. Jeg er bare litt usikker, og ønsker alt skal skje igår ?

Takker for svar ?

 

Har ikke fått epost fra dem? (til de som lurer andre kjøpte av meg)

 

Ja, som han over sier, du kan ta en 30 dagers trial mens du venter på ting løser seg, ellers fungerer vel lisensen hvis du legger den inn i programvaren uansett? Gi beskjed hvis de sier de venter på meg, da jeg ikke har mottatt noe fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.