Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Værvarsel


kenmyh

Anbefalte innlegg

Hva bruker dere for å få opp vær i Vera? App? Siden WU ikke lenger er gratis, er et gratisalternativ ønskelig.

 

Jeg har begynt og ta i bruk Imperihome i tillegg, så om det er noe der som kan hjelpe, tar jeg i mot tips med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter neste-24t graf fra yr.no inn i imperihome (på kontrollpad i stua), funker fint det. :)

Husker ikke helt fremgangsmåten, skal sjekke senere.

 

Mener det finnes endel plugins hvis du vil styre noe på værvarsel, har ikke satt meg inn i det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PerH skrev:

Jeg henter neste-24t graf fra yr.no inn i imperihome (på kontrollpad i stua), funker fint det. :)

Husker ikke helt fremgangsmåten, skal sjekke senere.

 

Mener det finnes endel plugins hvis du vil styre noe på værvarsel, har ikke satt meg inn i det selv.

 

Jatakk! Det hadde vært kjekt. Jeg har prøvd og legge inn grafen, men får ikke til noe fint grensesnitt uten masse scrolling etc på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ikke noe bedre løsning enn du har funnet høres det ut som. 

 

Jeg har ikke funnet noen måte å få "size-to-fit" i imperihome.. Jeg bruker et dashboard som er delt i 3 brede striper (med pad på høykant), og da passet det høvelig godt med den oppløsningen jeg har (gammel motorola ZOOM2 8" tablet).. 

 

20190125_160324.thumb.png.653f13dafea382dec670e91f1291f122.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.