Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

“Alarmliste” og Google kalender


Steinis

Anbefalte innlegg

Har to spørsmål:

Hvordan kan jeg integrere en form for alarmliste eller bare en dynamisk liste i HStouch. I HASS har jeg for eksempel en liste som legger ting til hvis jeg for eksempel har glemt tran til barna eller ikke tatt ut av vaskemaskin etc. Når jeg bekrefter dette så forsvinner de fra listen. 

 

Den andre er hvordan jeg integrerer Google kalenderen til å vise for eksempel de 5 neste tingene vi skal (tatt ut fra felleskalendern vår) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Steinis skrev:

Den andre er hvordan jeg integrerer Google kalenderen til å vise for eksempel de 5 neste tingene vi skal (tatt ut fra felleskalendern vår) 

 

Dette kan vel løses med å bruke HTML-lenke til kalenderen? Bruke lenken i et text-field. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.