Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Alternativer til Verisure


aleks

Anbefalte innlegg

Begynte å smålese litt på kontrakten jeg har med Verisure, og opplever den som ekstremt useriøs, f.eks at Verisure har ingen pålegg på utrykning utenom en telefonsamtale til bruker, samt nedrotet i kontrakten står det selv om det ikke er binding er det utover installasjonsprisen (som fort er 4-5000) binder en seg til en 60mnd nedbetalingsavtale til 50,- pr mnd som kommer på toppen av installasjonsprisen.

 

Det "fine" for meg er Verisure har glemt å gi meg angrerettskjema i sommer, samt de har ikke krysset av i kontrakten for at de har gitt angrerettskjema, derfor kan jeg med loven i hånda bruke angrefristen med utvidet tid 12mnd mot vanlige 14 dager (selv om jeg tviler på Verisure tar det uten an kamp, men loven er trossalt loven)

 

Derfor; Finnes det NOEN sikkerhetsselskaper i Norge som 

1. Gir noen form for API som ikke kan stenges over natten. Jeg hørte med Secure Direct, men de ga beskjed de har aktivt gitt beskjed om å skru av API-ene folk har benyttet

2. Ikke har bitteliten skrift som gjør en binder seg til åresvis med småbeløp som ikke kommer frem i tilbud.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Moskus said:

Nei. Iallfall ikke akkurat nå.

 

Selv litt skeptisk. Etter et par telefoner sank prisen 180 kr pr måned. Det ser ut til å være store marginer, og fortjenester, i den bransjen...

 

Ja, men når det står i kontrakten de kan sette opp prisen etter eget godtbefinnende, som lønnsøkninger, sosiale utgifter etc uten forhåndsgodkjenning eller varsling lyser det noen varsellamper på fremtidspriser.

 

Det ser ikke ut som noen er aktuelle pr dags dato. Hvis ingen av selskapene faktisk har utrykning er kanskje beste måte å drive det selv, men må finne ut hvilke teknikk er best for yale doorman - alltid noe som skal være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.