Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nest hello+idlock i hstouch


oevensen

Anbefalte innlegg

Hello

 

Har et liten utfordring. Jeg ønsker å vise live stream bilde fra Nest Hello når noen ringer på døren. Tenker en pop up i hstouch slik at jeg kan ha knapper i bilde for å låse opp døren også. Har nest plugin, men den kan bare ta en snap shot. Kan ifram brukes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en event som tar flere snapshots med ca 2sek mellomrom ved bevegelse, lyd og personer.

 

Får også opp livestream på den nyeste iPaden, som popper opp når den ser en person. Brukte bare linken jeg fant på "click here"  i Video Link-devicen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moskus skrev:

Image.

image.png

Jeg fikk kun bilde hvis jeg brukte text boks, ikke image boks. Prøvd med flere URL linker også. Kommer rett på live stream hvis jeg kopierer samme linken i nettleser. Men skal prøve litt mer i kveld, skulle jo ikke være noe hokus pokus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.