Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Smarthusløsninger i Tømmerhus fra ett annet århundre.


Anbefalte innlegg

Ville bare som relativt ny her takke alle som er aktive på forumet og bidrar både med plug-ins og gode løsninger.

Spesielt takk til forfatter av Homeseer skolen som gir oss ferskinger en mulighet til å få til ting uten å rive av seg alt håret!

 

For meg begynte det med opplegg av noen nye LED lys sløyfer i Stue gang og ute (SG armatur). Jeg tittet på løsninger for styring da jeg syntes at en app for bare styring av lys (SG sin blåtann dimmer)

ikke var særlig nyskapende.

Etter litt google søk havnet jeg på Homeseer og klinket til med pro til PC da det var Black Friday!

Hittil har jeg 4 Ledlys sløyfer med Aeotec Nano dimmer. samt en go del veggplugger av både aeotec og Fibaro. 

DanalockV3 og Danapad.

Varmekabler på inngangsparti har også fått styring via Aeotec heavy duty. 

Har en god del Aeotec multisensorer som står for tur til montering (gleder meg til å få styring via de).

Verisure har blitt lagt inn på Homeseer (uten at jeg har kommet så mye lenger med det)

Har også gått til innkjøp av en Logitech HUB som jeg håper å kunne legge styring av 2 varmepumper via (Panasonic).

Jeg har rett å slett fått meg en ny hobby som startet med ett ønske om smart lysstyring på nye kurser.

Veldig moro når det funker og frustrerende når jeg ikke får det til...

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, TimberSmart skrev:

Ville bare som relativt ny her takke alle som er aktive på forumet og bidrar både med plug-ins og gode løsninger.

Spesielt takk til forfatter av Homeseer skolen som gir oss ferskinger en mulighet til å få til ting uten å rive av seg alt håret!

Bare hyggelig, og velkommen skal du være. :) 

 

20 timer siden, TimberSmart skrev:

Jeg har rett å slett fått meg en ny hobby som startet med ett ønske om smart lysstyring på nye kurser.

Den klubben er nok forholdsvis stor. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.