Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Oppdatering av HS3 PRO PC software


TimberSmart

Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurte på om det er spesielle ting man bør tenke på før man oppdaterer HS3 Pro da den har begynt å mase om oppdatering.

Faller alt på plass med plug-ins eller må man reinstallere disse for å få med nye funksjoner osv.?

flott om noen kunne gi meg ett kjapt svar, har ikke backup av systemoppsett... noen som kan peke meg i riktig retning for å få til dette på grei måte?

Har ikke lyst til å forkludre det som allerede funker.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, TimberSmart skrev:

Bare lurte på om det er spesielle ting man bør tenke på før man oppdaterer HS3 Pro da den har begynt å mase om oppdatering.

 

Ikke noe spesielt, bare det vanlig - BACKUP!

 

28 minutter siden, TimberSmart skrev:

har ikke backup av systemoppsett... noen som kan peke meg i riktig retning for å få til dette på grei måte?

 

? 
Det man ikke har backup er ting man ikke er redd for å miste... ;) 

Her er en ferdig guide for oppsett av backup: 

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.