Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nettbrett større enn 10"


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker å kjøpe et Android nettbrett for veggmontering som er større enn 10". Gjerne 15". Ønsker i utgangspunktet ikke en touch pc skjerm. Det er lite av dette på markedet, finner endel på Alibaba. Noen som har erfaringer på nettbrett fra Alibaba? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror risikoen for at det er en bakdør generelt er ekstremt liten, og det kan lett fikses med å blokkere trafikk ut på nett fra nettbrettet. Du kan også overvåke trafikken om du vil. Kjøper du fra Asus eller Xiaomi, er det nok ett fett mtp. "sikkerhet".

Endret av petersv
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 9.09, petersv skrev:

Jeg tror risikoen for at det er en bakdør generelt er ekstremt liten, og det kan lett fikses med å blokkere trafikk ut på nett fra nettbrettet. Du kan også overvåke trafikken om du vil. Kjøper du fra Asus eller Xiaomi, er det nok ett fett mtp. "sikkerhet".

Jeg har ikke så god kunnskap innen dette. Men får lese meg opp hvis det ender med et kina brett fra ukjent leverandør.

Kan se etter de merkene og se hva som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører kinesiske nettbrett uten problem. Eneste trafikk jeg synes var mistenkelig var en request til status.eqoe.cn, som bare var en ping for å sjekke om Internett var ok. Utover det, ingenting. Bruker egen Google-konto på de som ikke er linket til min egen konto forsåvidt, men det er mest av praktiske årsaker som varsler, installerte apper, backup, osv.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.