Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

TVer med (full) Android? Innebygget? Ekstern boks?


Anbefalte innlegg

Vi bygger for tiden ut, og jeg har lagt doble CAT6 til alle nye rom (inkludert to bad). Til nå har jeg benyttet en HDMI-matrise som også kan sende over CAT5/6, og det har fungert supert.

 

Men verden er blitt mer "appete". Mest på vondt, men også på godt. En mulighet er jo å ha en TV med apper til NettTV (Altibox TV Overalt, Netflix, Plex, Spotify, HStouch, etc), og en IR fjernkontroll som fungerer. Eneste som da mangler er Xbox streaming, men det er usikkert om jeg kommer til å spille på badet eller vaskerommet...

 

Finnes det en relativt OK priset TV i ikke stor utførelse (32" eller mindre) men som har god app-støtte? Altså som i praksis har Google Play installert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sjekke, da jeg snart går over til altibox selv om en mnd tid. Idag så caster vi bare fra telefonen og det geniale er at den skrur seg på automatisk når man caster. Har feks en flow i homey som caster radio som vekkeklokke hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.